Naše poslání: Green Beauty

Zjisti, jakým způsobem se značka Garnier snaží vytvořit podmínky pro udržitelnější krásu prostřednictvím smysluplných změn.

Hero Banner Image
Naše cesta k udržitelnosti krok za krokem

Naše cesta k udržitelnosti krok za krokem

Jako značka jsme nikdy necítili takové odhodlání převzít odpovědnost za změny, které budou mít významný dopad na lidstvo i naši planetu, jaké cítíme dnes. Naše mise vytvořit GREEN BEAUTY PRO VŠECHNY je v plném proudu a pokrok, kterého jsme za poslední čtyři roky dosáhli, je opravdu nepřehlédnutelný. Čeká nás ještě ale spousta práce, přičemž se zaměřujeme na pět klíčových oblastí.

Zpráva o činnosti 2023

Podpora udržitelné spotřeby

Systém označování environmentálního a sociálního dopadu zohledňuje celkový dopad činnosti na škále od A po E, přičemž přípravky s označením A vykazují celkově menší dopad na planetu.

V současné době je systém označování environmentálního a sociálního dopadu dostupný ve 27 zemích a je používán pro více kategorií přípravků včetně opalovací péče, péče o tělo a péče o vlasy.

Podpora udržitelné spotřeby

GREEN BEAUTY

Přečti si celou Zprávu o udržitelnosti z roku 2023 a získej více informací.

Stáhnout zprávu
Časté dotazy
  • Až 65 % našich plastových obalů je skutečně recyklovatelných. V posledních několika letech se značka Garnier zavázala odstranit ze svých balení rušivé látky, jako jsou metalizované etikety, neprůhledné PET a další látky, aby zlepšila recyklovatelnost svých výrobků. Nádobky s pumpičkami nebo malá balení zatím nejsou recyklovatelná, protože zatím neexistuje vhodný recyklační cyklus. Není pro ně k dispozici žádný komplexní postup recyklace.

  • Recyklovatelné obaly lze recyklovat. Sbírají se, čistí a třídí podle materiálu (papír, druh plastu, kov atd.). Poté se rozdrtí, promyjí, roztaví a přetaví na pelety nebo granulát. Tento granulovaný plast se používá k výrobě nových obalů. Recyklované obaly často označují obaly vyrobené z recyklovaného plastu z recyklačního cyklu. Až 45 % plastů využívaných značkou Garnier je recyklovaných a cílem značky je do roku 2030 nepoužívat žádné plasty jako primární surovinu.

  • Ano, značka Garnier se zavázala snížit míru využívání plastů prostřednictvím obalů s nižší hmotností. Od roku 2019 značka Garnier snížila intenzitu využívání plastových obalů o 4 %.

  • Emise uhlíku uvádí značka Garnier ve své výroční Zprávě o činnosti, přičemž zohledňuje tři kategorie: Scope 1, Scope 2 a Scope 3. To znamená, že je třeba brát v úvahu nejen přímé emise, ale také emise, které vyprodukují naši dodavatelé, a emise generované ve fázi používání spotřebiteli. V roce 2023 dosáhlo 81 % našich výrobních závodů 100% podílu obnovitelné energie na celkové spotřebě, a to díky biometanizaci, solárním panelům, biomase, větrné energii apod.

  • Značka Garnier se zavázala používat více složek rostlinného původu. Do roku 2030 bude 95 % složek v jejích přípravcích pocházet z biologických zdrojů, z hojně se vyskytujících minerálů nebo z oběhového hospodářství. K dnešnímu dni dosáhla značka Garnier tohoto cíle ze 63 %.

  • Značka Garnier se zavázala zaměřit se jak na kvalitu, tak i na množství spotřebované vody. Díky většímu množství bezoplachových kosmetických přípravků, jako je micelární voda, snížila značka Garnier spotřebu vody ve fázi používání přípravků spotřebiteli o 11 %. Až 83 % přípravků značky Garnier je biologicky odbouratelných a značka Garnier postupně vyřazuje ze složení svých přípravků ty nejvíce škodlivé látky, jako jsou některé silikony.

  • Značka Garnier se v rámci své strategie Zelená krása zavázala ke snížení dopadu na planetu a přijala odvážné závazky týkající se jednotlivých složek, obalů, výrobních závodů a dalších aspektů. Značka Garnier o těchto závazcích každoročně podává zprávu. Další informace naleznete ve Zprávě o činnosti.